Zámek Žďár nad Sázavou rozvíjí značku a svůj jedinečný rukopis a nabízí tak svým návštěvníkům a hostům nezapomenutelné zážitky.
Hledáme nadšeného/nadšenou recepční s přístupem „umím to“, který/á se stane součástí skvělé cesty rozvoje Zámku. V tomto novém dobrodružství budete jako recepční v první linii naším ambasadorem, který bude návštěvníkům osobním a vstřícným způsobem komunikovat jak poslání a vizi Zámku, tak jedinečnou nabídku našeho historického areálu a učiní z nich naše charakteristické hosty, naši značku.
Práce recepční se soustředí na uvítání na Zámku, poskytování informací o místě a vizi Zámku, na prodej vstupenek do muzea, na prohlídky a akce, organizaci ubytování, poskytování turistických informací, administrativu a další úkoly s tím související.
Recepční propaguje historické, vzdělávací, kulturní a umělecké aspekty areálu Zámku. Pozice recepční je podřízena vedoucímu provozu.
Náplň práce
- Propagace Zámku s jeho vizí/posláním a hodnotami.
- Každodenní pomoc a poskytování informací návštěvníkům.
- jako ambasador Zámku, který odpovídá na obecné dotazy a další dotazy veřejnosti
- Propagace všech aktivit Zámku pro veřejnost, rodiny, školy, komunitní skupiny a další osoby
- Propagace a prodej vstupenek do muzea, na prohlídky s průvodcem, na akce, speciální projekty a dalších
- prodej vstupenek na místě
- prodej vstupenek online
- Propagace pronájmu našeho jedinečného lifestylového ubytování
- Organizace ubytovacích služeb
- sledování a vyřizování poptávek ubytování
- rezervace ubytování
- ubytování check in check out
- koordinace úklidu pokojů
- koordinace ubytování v rámci marketingu
- správa externích rezervačních služeb
- správa peněz z prodeje vstupenek
- reporting tržeb (denní, týdenní a měsíční)
- spolupráce s účetním oddělením
- denní kontrola muzea
- dohled nad půjčováním vybavení muzea pro návštěvníky
- údržba zvukových průvodců
Požadujeme
-
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti cestovního ruchu, případně hotelového ubytování
- Zkušenosti a orientace na cíl v oblasti prodeje a zákaznického servisu
- Samostatnost
- Komunikační dovednosti
- Smysl pro organizaci
- Zvládání stresu
- Schopnost přizpůsobit se
- Schopnost rozhodovat se
- Týmového ducha
- Trpělivost a zdvořilost
- Pořádek a přísnost
- Diskrétnost
- Schopnost zvládat více úkolů
- Software
- znalost práce s počítačem, znalost MS Office
- znalost systému Colosseum je výhodou
- znalost systému Mevris je výhodou
- Anglický jazyk slovem i písmem, úroveň B2
- Znalost dalších jazyků výhodou.
Nabízíme
-
- Zázemí stabilní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Zaměstnaneckou slevu na zboží a akce zámku a další benefity, jazykové kurzy
- Nástup od května 2023 (po domluvě i dříve).
V případě Vašeho zájmu o danou pozici nám pošlete stručný životopis na adresu: h.mickova@kinsky-zdar.cz nebo nás kontaktujte na tel.: 731 564 233.
Přidáno: 05. 04. 2023